24 dagar

vad händer med bloggen?
Det är ju torrt som i en öken här inne, tomt på inlägg. trots att jag för för en gångs skull har enormt med tid, kanske inte just den här veckan då jag repar tre kvällar med Carl Olof Berg men senaste månaden har det känts som att jag redan tagit studenten. Något som jag faktiskt inte gör förrän om 24 dagar(!!!). Imorgon ska jag, mami och P-A åka ut till Alstern för att titta på stugan vid vattnet där jag kommer ha min mottagning. Den nionde juni från klockan 15.00 är ni alla hjärtligt välkomna att komma dit och äta lite smörgåstårta. Det blir en fin dag, för jag vägrar allt vad regn heter då jag kommer ha kort klänning och gladiatorsandaler.

jag längtar till sommar, frihet, paris, barfota, drinkar, solglasögon, vågor, gräs, festival
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0