vidar igår, moa idag.

Igårkväll var det då releasefest på koriander för Vidar; snyggaste, bästa och coolaste bandet i Karlstad, Värmland, Sverige just nu. Där bjöds det på konsert och i biljettpriset ingick också deras nya EP som jag sitter och lyssnar på just nu. Tror minsann att det var efterfest sedan också men den hoppade jag då jag för kvällen var bokad som chaufför av min lillasyster.


Fina tjejerna i Vidar + Maja som hoppade in och spelade cello på några låtar!


Amelia var där och var snygg som alltid.

Idag hade jag arbetsintervju på Strandcaféet och passade på att ta en fika med min kära syster innan. Det blev en klassisk wienerkonditorifika med prinsesstårta(standard för mig).


Moa på wienerkonditoriet.


Den klassiska prinsesstårtan.


Moa.






Kommentarer
Postat av: emmy

MÄN PÖSS VAHH

2011-05-22 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0