hur, vad, varför?

ÅH vilken bloggtorka jag har. Vill skriva men hittar ingen energi och har varken fantasi eller tålamod för att komma på vad jag egentligen vill skriva om denna gången. Kommer ju från en period i mitt liv där jag var utomlands och allt hände till att numera ha vardagsrutiner som ser ut som så att jag stiger upp klockan halv sex. Går till jobbet. Jobbar. Kommer hem. Tränar. Äter. Sover. Det kanske kan vara nåt att skriva om men jag måste bara få inspiration till hur. I'll be back, var så säker. 

Bild från när jag var i Mariebergsskogen i Karlstad i fredags. Regnet öste ner när vi såg på finaste Mallan 
som spelade Lina i Emil i Lönneberga. Men efter regn kommer regnbåge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0