sommarhäng.

Inser att jag har ställt in mig själv på sommarmode. Sover, äter, jobbar och träffar kompisar. Får inte mycket tid över till annat. Men det är väl så det ska vara när det är sommar, man är hemma hos sin familj och sina vänner och när livet känns toppen på alla sätt! 

Denna vecka har jag tagit mig en sväng till Karlstad och hängt med Linders + Hulteberg, a.k.a. sälengänget. Grill, kubb, film och alldeles för lite sömn visade sig bli en bra kombination även fast man fick lida lite på jobbet dagen efter av sömnbristen. Men det var det värt! 


MYS på Naturum, Mariebergskogen med bästis hanns med också. 



Sommarhäng med grill och kubb är aldrig fel. Tror dessutom att jag och Mallis vann kubben varenda gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0