Sommaren gick och det blev höst.

Bloggen ekar tom. Och ju längre det går mellan inläggen desto svårare är det att skriva.

Otroligt kort uppdatering: universitetet äger, mycket plugg men åh så intressant. Livet leker och rullar på i full fart. Hösten är här och två etapper i tjejklassikern är avklarade.

Det var nog det. Hej. 

Och kanelbullens dag var det ju förra veckan också, hur opropotioneligt stor har inte den dagen blivit i våra hjärtan? Alla blogginlägg, instagramuppdateringar, facebookstatusar osv. hade detta bakverk som tema denna dag (jag själv, inget undantag...). Tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

​Hejsan. Jag vill bara tipsa om min adventskalender där jag har en tävligen varje advent fram till jul. Du hittar du första luckan här: http://alicelindstrom.se/2016/december/lucka-3-2.html#comment. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer och​ hoppas du haft en fin dag!

2016-12-15 @ 12:42:50
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0