twitter

Skypesamtalet med den franska au pair-familjen gick bra. Hoppas bara att dom också tyckte det! Kändes som en fin familj med trevliga barn i en liten ort utanför Paris. Fortsättning följer på den historien...
Skaffade ju också en twitter där i den vevan, hannawiklund är mitt alias som ni gärna får gå in och följa. Dock så har jag inte fattat grejen med det riktigt än. Vilka ska man följa egentligen? Och hur får man reda på vilka av ens kompisar som har twitter? Det är ännu ett mysterium för mig som jag ska försöka lösa någon gång ikväll. Har ju nämligen påsklov hemma i Sunne där det enda som finns att göra är att slappa, mysa med katten och numera också twittra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska kika in det, jag nickar elinnelin på twitter. ;)

2011-04-27 @ 19:56:18
URL: http://nejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0