fredagsmiddag chez moi

lagade lite tacos innan Vidar
i början när jag hade flyttat hemifrån kändes det 
lite konstigt, ensamt att äta fredagsmiddag själv
nu har jag vant mig, kan till och med tycka att det är väldigt skönt
man får rå om sig själv lite
(och själv bestämma när man ska diska)
idag umgicks jag med en dansdokumentär om den franska baletten
nu ska jag byta partner och dansa lite med Veronica Maggio istället
a bientôt!


mitt lilla källarkök(som ni inte alltför ofta får se bilder på vilket kanske är tur!)


Lite vegetarisk tacofärs, blandat med gul lök.


Och voila! Fredagsmiddag chez moi


Kommentarer
Postat av: simone

Ser smarrigt ut :D

2011-05-26 @ 12:10:54
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0