långhelg, har vi kanske redan tagit studenten?

Fick helg i tisdags den här veckan så jag passade först på att ha luncpicknick med sushi på sandgrund igår där jag, mallis och emmy pressade på bryggan för att försöka få åtminstone lite färg(jag vann definitivt inte den tävlingen, är vit som ett spöke fortfarande). Därefter tog jag cykeln till claratappen och tog lite blodprover och åkte sedan hem till Sunne där jag nu befinner mig. Här händer det inte så mycket mer än att jag lyssnar på p4 dygnet runt och försöker plugga lite matte. Nu ska jag gå en promenix till brevlådan för att se om posten har kommit. Det är det mest spännande som händerhär, och det är så skönt! Over and out från skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0